Monday, November 30, 2015

Haaaa? Kau Ada Blog?

Dua tiga menjak ini, ada beberapa manusia yang terkejut (tinggi suara dan beliak mata) tanda kurang percaya apabila aku dikaitkan dengan blog. "Haaaa? Kau ada blog?"

Mereka fikir aku banyak bercakap dan mendengar, maknanya aku suka bertentang mata dan bertukar suara, semestinya bertentangan dengan dunia pembaca dan penulis. Respon mereka itulah yang buat aku teringat, "eh, aku ada blog la, jom balik ke dunia tulisan!"

Dan, sah, hampir 10 bulan aku tak jenguk 'writing therapy' aku ni. Fuh, jom buat come back...!


Azam 'come back' kali ini, biar ringkas, asalkan konsisten. Ecewah.

*Kembali mengutip jiwa lama yang tertinggal di celah almari*


1 comment:

nuyuljana said...

Selamat kembali ke dunia penulisan blog. Bila kau sebut kau ada blog, aku juga baru teringat aku juga punya blog. Hahahaha